زنان معترض مصری، 'معاینه بکارت' شدند !!!!!
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
شنبه 6 فروردين 1390برچسب:, :: 13:54 :: نويسنده : مهدی پارسا

بی.بی.سی گزارش داد:

سازمان عفو بین الملل می گوید ارتش مصر در جریان اعتراضات ماه گذشته، زنان تظاهرکننده را دستگیر و شکنجه کرده و آنها را مجبور کرده که 'معاینه بکارت' بشوند.

این سازمان از مقام های مصری خواسته که این موضوع را بررسی کنند.

به گفته عفو بین الملل ارتش مصر در جریان پراکنده کردن تظاهرکنندگان میدان تحریر در 9 مارس حداقل 18 تظاهرکننده زن را دستگیر کرد.

این سازمان مدافع حقوق بشر افزود دستگیرشدگان کتک خوردند، برای بازجویی برهنه شدند و به آنها شوک الکتریکی داده شد.

ارتش مصر این اتهام را رد می کند.
سخنگوی سازمان عفو بین الملل در بیانیه ای گفت: مجبور کردن زنان به این که 'معاینه بکارت' بشوند، به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و هدف این اقدام، تحقیر آنها صرفا بدلیل زن بودنشان است.
این بیانیه می افزاید: "زنان و دختران باید بتوانند دیدگاه های خود را درباره آینده مصر بدون آنکه حبس و شکنجه شوند و یا تحت رفتارهای عمیقا تحقیر کننده و تبعیض آمیز قرار گیرند، بیان کنند."

ارتش مصر شکنجه غیرنظامیان را رد می کند.
هفته گذشته رئیس پلیس نظامی به یک روزنامه مصری گفت که عده ای برای ایجاد اختلاف بین مردم و ارتش دست به جعل تصاویر ویدئویی زده اند.
گروه های طرفدار حقوق بشر از حاکمان جدید مصر انتقاد کرده اند که غیرنظامیان را در دادگاه های نظامی محاکمه می کنند. آنها می گویند این محاکمه ها سوابق غیرعادلانه ای دارد و حق چندانی برای تجدید نظر باقی نمی گذارد.

بر اساس قانونی که در سال 1956 وضع شده است، نگارش و انتشار گزارش درباره ارتش مصر ممنوع است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه